Kampanie marketingu szeptanego coraz popularniejsze w sieci. Coraz więcej…

Zdaniem ekspertów obecnie same udzielanie się w sieci nie jest wystarczają formą promocji strony w internecie. Teraz tylko spójne działania copywritera SEO, pozycjonera oraz specjalistów od płatnej reklamy w sieci daje skuteczne efekty kampanii marketingowej w internecie.

Najskuteczniejsze działania marketingowe w sieci

Największy potencjał w marketingu szeptanym mają portale społecznościowe. Okazuje się, że ludzie ufają sobie. Z badań przeprowadzonych przez Nielsena wynika, że aż 78 procent jest skłonnych zaufać opiniom innych konsumentów. Siła jest tym większa im rośnie liczba potencjalnych pozytywnych informacji płynących od konsumentów danego produktu. Działanie to jest tym większe im szybsze jest rozpowszechnianie się internetu.

Ludzie ufają sobie nawzajem

Według specjalistów z branży marketing szeptany widać przede wszystkim na różnego rodzaju forach. Teksty tworzone przez copywriterów są specjalnie dopasowane do tematyki dyskusji na danym forum. Działania agencji interaktywnych są więc praktycznie nie do wychwycenia przez przeciętnego użytkownika sieci.

Coraz więcej agencji specjalizuje się w marketingu szeptanym

Dobrze zrobiona kampania marketingu jest praktycznie nie do wykrycia, zrobiona spójnie oraz w wielu miejscach może przynieść wymierne korzyści nawet niewielkim kosztem. Odpowiednia promocja przeprowadzona dla każdego produktu czy marki jest dobra do przeprowadzenia kampanii szeptanej.

Obecnie najwięcej z usług copywriterów SEO korzystają specjaliści oferujący usługi finansowe i deweloperzy. To właśnie dla nich specjaliści od marketingu szeptanego tworzą najwięcej tekstów oraz podejmują najwięcej działań na forach.

Marketing szeptany opuszcza social media na rzecz porównywarek

Jednak na rynku widać wiele działań, które nie są ani spójne ani dokładnie przemyślane. Takie nieprzemyślane kampanie to tylko strata czasu oraz pieniędzy. Źle przeprowadzony i niespójnie zrobiony marketing szeptany może popsuć tylko wizerunek danej firmy. Warto więc zainwestować w odpowiednich specjalistów, którzy zrobią to dobrze i profesjonalnie.

Dziania marketingu szeptanego można obecnie zaobserwować nie tylko w mediach społecznościowych, ale przede wszystkim w wyszukiwarce stron internetowej. Coraz więcej agencji planuje swoje działania w miejscach gdzie znajdują się potencjalni klienci danej marki. Mogą to być specjalistyczne fora, ale też komentarze pod artykułami dotyczące tematem określonego zakresu.

VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: 10.0/10 (1 głos)
VN:F [1.9.22_1171]
Oceny: +1 (z 1 głos)